BISNES ONLINE TERBAIK MALAYSIA : BISNES SHAKLEE

Sunnah Nabi

Tahukah kalian bahawa beniaga merupakan sunnah nabi? Ya! Sudah tentu amalan ini telah dilakukan oleh baginda sejak dari kecil setelah kewafatan ibu dan bapanya yang tercinta. Baginda mengikut bapa saudaranya Abu Talib untuk keluar berniaga dan berdagang. Tambahan pula, datuk baginda iaitu Abdul Mutalib juga merupakan ahli perniagaan berjaya dan terbesar di Makkah pada ketika itu. Jadi, betullah apa yang dikatakan bahawa 9/10 daripada punca rezeki datangnya dari berniaga. Namun, kita harus berhati-hati dengan kalam ini kerana ia mestilah menepati syarat yang sepatutnya. Hal ini kerana bukanlah yang dimaksudkan dengan 9/10 itu dengan cara berniaga yang umum tanpa dikira halal dan haram, sebaliknya ia mestilah berunsurkan kejujuran antara dua pihak dan tiada unsur berdusta antara keduanya.

 


Perkembangan Kaedah Berniaga

Zaman sekarang ini sudah jauh berbeza dengan zaman dahulu tentang berniaga. Hari ini, sumber makanan, kesihatan  dan selainnya sudah boleh diperoleh hanya melalui hujung jari. Betapa mudahnya untuk dapatkan makan, dan betapa mudshnya untuk sihat! Namun, dalam kepesatan bisnes online yang 'tidak boleh dilihat namun boleh dinikmati' ini, kita harus berwaspada daripada penipuan atas talian juga dan ini antara risiko perniagaan ini. 

 

Secara peribadi, banyak hal dan pekerjaan yang boleh dibuat untuk mendapatkan hasil dan keuntungan. Dan salah satunya saya memilih bisnes online kerana ia mudah untuk dilaksanakan dan dalam masa yang sama, saya dapat membantu orang lain untuk berkenalan dengan produk kesihatan terbaik ini. Dengan berbekalkan pengalaman menjadikan Vitamin Shaklee sebagai amalan harian kami sekeluarga, saya yakin ramai juga yang diluar sana ingin mencuba produk ini. Produk Shaklee juga mudah diperoleh dan sesuai dengan elemen yang diterapkan dalam produknya iaitu semula jadi, selamat dan berkesan.



        


Peluang Berbisnes Dengan Shaklee

Selain daripada kesihatan yang baik, Shaklee juga menawarkan peluang untuk mendapatkan hasil daripada pemakanan kita. Shaklee menawarkan peluang 3C kepada sesiapa sahaja yang berminat dan berusaha untuk mendapatkan apa yang dimahukannya tanpa mengira status ahlinya. 3C yang dimaksudkan adalah :

· Cash = tunai yang dibayar melalui bonus bulanan (mengikut mata kiraan yang layak), juga tunai melalui jualan produk

· Car = kereta yang dibayar oleh Shaklee (mengikut kiraan mata yang layak)

· Convensional = penganugerahan yang berprestij kepada ahli yang mencapai kedudukan tertinggi dalam Shaklee

 

Hakikatnya, dengan bisnes Shaklee ini, kita mempunyai peluang untuk mendapat kebebasan kewangan yang sangat diimpikan oleh kita pada waktu





Ciri-ciri Bisnes Shaklee

 

Haaa, mesti ramai yang nak tahu mengapa bisnes Shaklee ini menjadi bisnes online yang terbaik dan terbesar di Malaysia? Baik, antaranya adalah kerana bisnes ini memerlukan modal yang rendah dan tiada risiko. Ramai dalam kalangan kita selalu berfikir-fikir untuk memulakan perniagaan kerana memikirkan masalah modal ini. Dengan Shaklee, anda tidak perlu risau lagi!

 

Selain itu, kelayakan untuk memluakan bisnes ini tidak terhad kepada mereka yang berpendidikan tinggi, sebaliknya sesiapa sahaja boleh memulakannya dengan modal yang rendah dan formula bisnes juga telah disediakan. Tambahan pula, Shaklee adalah jenama produk kesihatan yang terbesar dan diyakini di Malaysia serta dikenali dengan roduknya yang selamat dan berkesan kepada pengamalnya. 

 

Marilah kita berkongsi kebaikan produk ini kerana banyak kebaikan dan promosi-promosi hebat dibuat setiap bulan dan memberi manfaat kepada ahlinya. 



Untuk join bisnes Shaklee dan sebarang pertanyaan, boleh hubungi:


WA: 01120725384

Email: anaimtiyaz92@gmail.com

IG: nuratiqah_naq

 

 

 

 

 

 

Komentar

Postingan populer dari blog ini

MULTIVITAMIN SHAKLEE BERWAJAH BARU

UJIAN ATAU RAHMAT?

PETUA HILANGKAN JERAGAT